Etapy organizacji pomocy
Procedura organizacji i udzielania ppp
Strona 1 z 3
Procedura organizacji i udzielania ppp
Procedura udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana uczniowi w przedszkolu, szkole i placówce polega na rozpoznawaniu i zaspokajaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych ucznia oraz rozpoznawaniu indywidualnych możliwości psychofizycznych ucznia i czynników środowiskowych wpływających na jego funkcjonowanie w tejże placówce, w celu wspierania potencjału rozwojowego ucznia i stwarzania warunków do jego aktywnego i pełnego uczestnictwa w życiu przedszkola, szkoły i placówki oraz w środowisku społecznym.
|
|
Nauczyciele, wychowawcy grup wychowawczych oraz specjaliści prowadzą w szczególności:
|
Nauczyciele, wychowawcy grup wychowawczych oraz specjaliści prowadzą w szczególności:
|
1
Pedagogia.pl pomaga w rozpoznaniu sytuacji problemowej ucznia i udzieleniu mu adekwatnej
pomocy, w ścisłej współpracy z jego rodzicami, pedagogiem szkolnym oraz innymi
specjalistami. I właśnie to, jest sednem pomocy
psychologiczno-pedagogicznej.
Małgorzata Łoskot
Redaktor Naczelna
psychologiczno-pedagogicznej.
Małgorzata Łoskot
Redaktor Naczelna
Zapytaj eksperta

Nasi eksperci
odpowiadają na Państwa pytania do skutku! To Państwo decydujecie kiedy uznać problem za skutecznie
rozwiązany!
MegaMisja Fundacji
Orange
Wystartowała "MegaMisja" - program edukacyjny dla świetlic szkolnych działających przy szkołach
podstawowych, uruchomiony przez Fundację Orange.
Zobacz
więcej
Najczęściej pobierane
- Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielonej uczniowi z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, dla którego opracowano Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny
- Plan działań wspierających ucznia
- Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w roku szkolnym ..../.... (przykładowy arkusz zbiorczy)
- Plan działań wspierających przygotowany dla ucznia bądź grupy uczniów