Podstawa prawna
Podstawa prawna organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz organizacji kształcenia specjalnego
Strona 18 z 20
technikum, w tym technikum specjalne dla uczniów w normie intelektualnej: niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie oraz zagrożonych niedostosowaniem społecznym - Załącznik nr 5.
|
po 8 godzin
na oddział
|
po 2 godziny
na ucznia
|
klasa wstępna przygotowująca uczniów do kontynuowania nauki w liceum ogólnokształcącym dwujęzycznym, oddziale dwujęzycznym w liceum ogólnokształcącym, technikum dwujęzycznym lub oddziale dwujęzycznym w technikum - Załącznik nr 6.
|
---------------------
|
po 2 godziny
na ucznia
|
branżowe szkoły I stopnia, w tym branżowe szkoły I stopnia specjalne dla uczniów niepełnosprawnych, przeznaczone dla uczniów będących absolwentami dotychczasowego gimnazjum - Załącznik nr 7.
|
po 10 godzin
na oddział
|
po 2 godziny
na ucznia
|
branżowe szkoły I stopnia, w tym branżowe szkoły I stopnia specjalne dla uczniów niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie oraz zagrożonych niedostosowaniem społecznym, przeznaczone dla uczniów będących absolwentami ośmioletniej szkoły podstawowej - Załącznik nr 8.
|
po 10 godzin
na oddział
|
po 2 godziny
na ucznia
|
szkoła specjalna przysposabiająca do pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi - Załącznik nr 9.
|
po 10 godzin
na oddział
|
-------------------------
|
|
18
Pedagogia.pl pomaga w rozpoznaniu sytuacji problemowej ucznia i udzieleniu mu adekwatnej
pomocy, w ścisłej współpracy z jego rodzicami, pedagogiem szkolnym oraz innymi
specjalistami. I właśnie to, jest sednem pomocy
psychologiczno-pedagogicznej.
Małgorzata Łoskot
Redaktor Naczelna
psychologiczno-pedagogicznej.
Małgorzata Łoskot
Redaktor Naczelna
Zapytaj eksperta

Nasi eksperci
odpowiadają na Państwa pytania do skutku! To Państwo decydujecie kiedy uznać problem za skutecznie
rozwiązany!
MegaMisja Fundacji
Orange
Wystartowała "MegaMisja" - program edukacyjny dla świetlic szkolnych działających przy szkołach
podstawowych, uruchomiony przez Fundację Orange.
Zobacz
więcej
Najczęściej pobierane
- Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielonej uczniowi z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, dla którego opracowano Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny
- Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w roku szkolnym ..../.... (przykładowy arkusz zbiorczy)
- Plan działań wspierających ucznia
- Plan działań wspierających przygotowany dla ucznia bądź grupy uczniów