OFERTA
OFERTA
Dostępność
Kontrast
Tryb domyślny
Tryb czarno-biały
"Tryb czarno-żółty
Tryb żółto-czarny
Czcionka
Zmniejsz czcionkę
Domyślna czcionka
Powiększ czcionkę
Logowanie
Rejestracja
0
Koszyk
0
Menu
O portalu
Artykuły
Szkolenia
Dokumenty
Diagnoza pedagogiczna
Uczeń
Rodzice
Nauczyciele
Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Organizacja pracy pedagoga szkolnego
Organizacja pracy grona pedagogicznego
Praca z uczeniem z SPE
Spektrum autyzmu
ADHD
Specyficzne trudności w nauce
Uczeń z niepełnosprawnością
Inne
Scenariusze zajęć
Uczniowie klasy I-III
Uczniowie klasy IV-VIII
Uczniowie szkół ponadpodstawowych
Podsumowanie
Narzędzia oceny efektywności
Sprawozdania i raporty
Bank ulotek
Ochrona małoletnich
Pedagog specjalny
Regulacje prawne
Dokumentacja
Archiwum
Zapytaj eksperta
Kontakt
ARTYKUŁY
Artykuły
Otwarty dostęp
Wychowanie w szacunku w szkole - Rozmowa ze współautorką książki Katarzyną Kowalską-Bębas
Katarzyna Kowalska-Bębas
12 czerwca 2023
Artykuły
Otwarty dostęp
Doświadczenie wypalenia u dzieci w wymiarze presji i stresu
Marta Majorczyk
20 kwietnia 2023
Artykuły
Otwarty dostęp
5 kroków do sprawnej oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej uczniowi
Małgorzata Łoskot
19 kwietnia 2023
Artykuły
Otwarty dostęp
„Masz okres?” W jaki sposób oswajać temat miesiączki w szkole?
Małgorzata Iwanek
27 marca 2023
Artykuły
Otwarty dostęp
Autocoaching – jak odzyskiwać energię, gdy brakuje sił?
Joanna Flis
7 lutego 2023
Artykuły
Otwarty dostęp
Jak reagować, kiedy dziecko masturbuje się w szkole?
Małgorzata Iwanek
2 grudnia 2022
Artykuły
Otwarty dostęp
Co zmieni nowa klasyfikacja chorób i zaburzeń psychicznych?
Anna Krawczyk
2 grudnia 2022
Artykuły
Otwarty dostęp
Superwizja w pracy nauczyciela, wychowawcy, pedagoga jako metoda radzenia sobie z różnymi kryzysami
Małgorzata Pruś
18 maja 2023
Artykuły
Otwarty dostęp
Kryzysowy Niezbędnik Nauczyciela, czyli książka-lustro, książka-kamera
Natalia Boszczyk
18 maja 2023
Artykuły
Otwarty dostęp
Samoregulacja i uważność – pomoc uczniowi w radzeniu sobie ze stresem
Olga Woj
2 grudnia 2022
Artykuły
Otwarty dostęp
Jak pomóc rodzinie dziecka nadużywającego substancji psychoaktywnych?
Ilona Mazek
2 grudnia 2022
Artykuły
Otwarty dostęp
Jak rozmawiać z rodzicami nieprzekonanymi do pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
Agnieszka Wiankowska
8 maja 2020
Pytanie do eksperta
Pytanie do eksperta
Jak wesprzeć ucznia ( kl. 5 ) w żałobie? Jak przeprowadzić rozmowę by czuł wsparcie?
Małgorzata Łoskot
26 października 2023
Pytanie do eksperta
Czy z powodów braków dyrektor może zaproponować rodzicom dziecka inną formę rewalidacji wynikającą również z orzeczenia np. z zakresu resocjalizacji czy samej oligofrenopedagogiki?
Ekspert
9 października 2023
Pytanie do eksperta
Czy nauczyciel, który skończył pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą, może być zatrudniony na stanowisku pedagoga szkolnego?
Ekspert
9 października 2023
Pytanie do eksperta
Jakie kwalifikacje powinien posiadać nauczyciel w szkole ogólnodostępnej, aby mógł realizować zajęcia rozwijające z dyspozycji dyrektora z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym?
Ekspert
9 października 2023
Pytanie do eksperta
Na jaki okres opracowuje się indywidualny program zajęć dla dzieci w grupie rewalidacyjno-wychowawczej z niepełnosprawnością głęboką?
Ekspert
9 października 2023
Pytanie do eksperta
Jaki jest zakres obowiązków pedagoga szkolnego, psychologa szkolnego i pedagoga specjalnego?
Ekspert
9 października 2023
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
Warsztat umiejętności wychowawczych dla rodziców - Jak dobrze wychowywać swoje dziecko
Redakcja
17 maja 2011
Scenariusz warsztatu
Redakcja
29 października 2012
Arkusz indywidualnych porad i konsultacji
Redakcja
14 października 2016
Kwestionariusz dla ucznia - Czy myślisz twórczo
Redakcja
16 maja 2011
Ankieta dotycząca relacji w klasie
Redakcja
29 października 2012
Arkusz do autodiagnozy w zakresie możliwości uczenia się
Redakcja
19 grudnia 2014
Schemat porządkowania informacji o uczniu z uwzględnieniem źródeł informacji i technik ich zbierania
Redakcja
9 maja 2011
Scenariusz szkolenia na temat budowania skutecznej współpracy z dziećmi i zachęcania ich do właściwego działania
Redakcja
21 maja 2012
Stawienie granic uczniom - jak to robić umiejętnie?
Redakcja
16 lipca 2015
PEDAGOG SPECJALNY
Regulacje prawne
Zasady udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w bezpośredniej pracy z uczniem – zadania pedagoga specjalnego według nowego rozporządzenia
Monika Bekker-Goska
28 września 2023
Regulacje prawne
Wiodąca rola pedagoga specjalnego w procesie diagnozowania
Aleksandra Kubala-Kulpińska
28 września 2023
Regulacje prawne
Zakres obowiązków pedagoga specjalnego, pedagoga szkolnego i psychologa
Leszek Zaleśny
28 września 2023
Otwarty dostęp
Jak sporządzić sprawozdanie z całorocznej pracy pedagoga specjalnego?
Małgorzata Łoskot
18 maja 2023
Otwarty dostęp
Dylematy pedagoga specjalnego
Małgorzata Łoskot
20 kwietnia 2023
Otwarty dostęp
Dylematy pedagoga specjalnego w pierwszym roku pracy
Małgorzata Łoskot
27 marca 2023
Otwarty dostęp
Pedagog szkolny i pedagog specjalny – dwóch specjalistów w jednej osobie
Małgorzata Łoskot
6 lutego 2023
Otwarty dostęp
Kwalifikacje zawodowe pedagoga specjalnego
Małgorzata Łoskot
2 grudnia 2022
Otwarty dostęp
Współpraca pedagoga specjalnego z dyrektorem szkoły
Małgorzata Łoskot
21 października 2022
OCHRONA MAŁOLETNICH
Standardy Ochrony Małoletnich – Co warto wiedzieć?
Marta Handzlik-Rosuł
11 sierpnia 2023
Zespół interwencji kryzysowej w szkole
Marlena Stradomska
11 sierpnia 2023
Gdy uczeń chce okaleczyć siebie i innych
Redakcja
27 marca 2014
SCENARIUSZE ZAJĘĆ
Złość – jak sobie z nią radzić?
Redakcja
24 lipca 2023
Jak skutecznie radzić sobie ze stresem
Redakcja
8 sierpnia 2014
Temat: Bezpieczne lato
Redakcja
1 czerwca 2016
UCZEŃ Z SPE
Karta wstępnej diagnozy logopedycznej
Redakcja
9 maja 2011
Arkusz obserwacyjny ucznia klas I-III z trudnościami w nauce czytania i pisania
Redakcja
29 października 2012
Plan pracy indywidualnej z dzieckiem będący wynikiem obserwacji pedagogicznej – dziecko z zaburzeniami słuchu fonemowego
Redakcja
15 kwietnia 2013
PATRONI SERWISU
Zamknij